Klantenservice
Hoe kom je met ons in contact?
Via WhatsApp
Stuur ons een appje via 0575 – 775 903
Via e-mail
stuur een e-mail naar winkel@wijzijngeluksvogels.nl
Via de telefoon
bel ons tijdens openingstijden op 0575 – 775 903
Via de chat
snel antwoord via de chat linksonder aan elke pagina
Via Facebook
snel antwoord via Facebook Messenger
Via X
ook via X zijn wij te bereiken
Wandel naar de winkel
maak een lekkere wandeling naar de Schupstoel 5 in Zutphen
Veelgestelde Vragen
Kan ik ook boeken bestellen die niet in jullie webshop staan?
Dat is mogelijk. Stuur een berichtje met de titel en schrijver van het boek en wij sturen het boek naar je op.
Kan mijn bestelling ingepakt worden als cadeau?
Jazeker! Dat doen we graag voor je. Geef dan bij je bestelling aan om welk product het gaat. En in de decembermaand of het voor een verjaardag is of voor een feestdag.
Hoe staat het met mijn privacy?
Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden. Wil je meer weten over hoe we met jouw gegevens omgaan? Bekijk ons Privacybeleid.
Waarom zie ik Mollie staan als ik online betaal?
Mollie verzorgt voor ons de iDEAL- en creditcard betalingen.
Wat als een artikel niet op voorraad is?
Het kan zijn dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is. In dat geval kan je het beste contact met ons opnemen via webshop@wijzijngeluksvogels.nl of op 0575 775 903 (als de winkel open is). Wij laten je dan weten wanneer jouw artikel weer leverbaar is.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag voor 15.00 uur streven wij ernaar om het pakketje de volgende dag bij je te laten bezorgen. Bestellingen die op zaterdag of zondag geplaatst worden, worden op dinsdag geleverd. De meeste van onze producten hebben we op voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Bij grote drukte kan het echter voorkomen dat producten niet direct leverbaar zijn. We zorgen ervoor dat jouw pakketje uiterlijk binnen 3 werkdagen bij je wordt bezorgd. Als de levertijd langer is nemen we hierover contact met je op.
Hoe wordt mijn pakketje ingepakt?
Voor de verzending van onze pakketjes maken wij gebruik van gerecycled verpakkingsmateriaal. De producten die door onze leveranciers bij de winkel geleverd worden zitten in stevige dozen en worden opgevuld met papier en bubbeltjesplastic. Dit bewaren wij en gebruiken we om de pakketjes naar jullie te verzenden.
Kan ik jullie producten in het echt bekijken?
Ja, wij hebben naast de webshop ook een stenen winkel. Tijdens openingstijden ben je natuurlijk van harte welkom om de producten in het echt te komen bekijken.